nedelja, 6. februar 2011

"Nedeljska paella"

Ko se učim, oz. ko bi se morala učiti, najraje pregledujem recepte . . . take in drugačne. Tokrat sem "uč vrgla" na paello. Fascinantno pri tej znameniti španski jedi mi je to, da po vsebini spominja na bogato rižoto, ampak njen čar se skriva v samem postopku. Prav nič ni popreproščen, temveč je pravi mali obred, tako kot na primer priprava japonskega čaja. Če narediš eno stvar narobe se hitro pozna . . .

Na tako sončno nedeljo, sama v Ljubljani, v pričakovanju dobre družbe, sem se lotila piščančje paelle. Najprej sem si vzela čas za vsako sestavino posebej – blanširanje paradižnika, sekljanje česna, čebule, paprike, priprava mesne jušne osnove . . . najboljša meditacija !!!

. . . in vse skupaj sem si, kot profesionalna kuharica, tik preden se vklopijo kamere, razstavila v skodelicah na pultu.

No pa sem kuhala po naslednjem receptu: http://www.spain-recipes.com/chicken-paella.html

. . . in skuhala . . .

. . . ni bila ravno najboljša - riž ni bil al dente, žefrana bi lahko dala več (prvič sem ga uporabljala, pa si nisem upala), kot prava študentka tudi nimam paella ponve - še . . . ampak za dobro paello je treba veliko vaje!!! Do poroke bo že dobra :)

Seveda tudi brez sladice ne gre . . . kokosova kocka z vanilijevo kremo in stepeno smetano se sliši in okusi kot prava izbira ;)

4 komentarji:

  1. Naslednjič res nikar ne šparej z žafranom, naj bo rumena kot vanilijeva krema!;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Veš kaj! Glede na to, da sva sosedi, si stejem v veliko ne-čast, da ne prejmem povabila na take dobrote!;) hec hec, zgleda pa res dobro. Xo

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično je bilo, se priporočam tudi za naslednje poskuse izboljšav ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sej parkrat sem ti že rekla, za kakšen tiramisu, kufe ipd. pa je vedno kaj prišlo vmes ;) dobiš zjutrej pošiljko kokosove kocke za zajtrk . . . ker če ne bom sama zmlatila preostanek

    OdgovoriIzbriši