torek, 15. marec 2011

"Moj prvič"

Prvič. . . danes se mi je nenadoma zgodilo mnogo stvari "prvič", zatorej "moj prvič"! In ker se vsak dan zgodi kaj "prvič", boste še mnogokrat lahko prebrali "moj prvič" ;)

Po tako intenzivni marketinško agresivni kampanji in neskončnem hvaljenju na ameriških blogih, sem tokrat prvič kupila kekse Oreo - fuj to!!!
Rozi-fuj, Rozi-fuj!
Ogabno nenaravne črne barve, brez okusa, brez karakterja, brez duše, presladki, pakirani najprej v škatlo in nato še v plastične vrečkice. Navaden kapitalističen šrot torej!!!

Sva se s cimro odločili, da jim dava še eno možnost in sva jih probali z mlekom - sva mleku pokvarili okus. Sva jih poskusili z arašidovim maslom - so bili super, ker sva okusili samo maslo :)


Pa smo že pri naslednjem mojem prvič - prvič sem kupila in na žlico jedla arašidovo maslo.
Bio Gourmet piše na embalaži.
navdušena. zelo. bom kupila. še.


Danes sem tudi prvič kupila svoj rdeči čaj. Sem ga nedavno pokusila pri prijateljici - zagotovo moj najljubši čaj trenutno. Nekoliko močnejši kot zeleni, manj kot črni, v skoraj prevreti vodi ga pustiš stati 3-5 minut in lahko ga uporabiš dvakrat :) okus ima pa tak, da ti malo poboža jeziček in potem kar malo zamljaskaš :P


. . . in presenečenjem res ni videti konca . . .
Danes po dolgem času spet vidim jasno, kljub oblačnemu vremenu.
Dobila nova očala z novo dioptrijo in na svet gledam z drugačnimi očmi.

. . . in zvečer bom prvič pila belo kavo z medom - baje je čist gajstna!





Ni komentarjev:

Objavite komentar