četrtek, 28. april 2011

Čemaž tretjič: napokala se ga bom!

Po dolgi pavzi imam kuharsko navdahnjen teden. In prvi na seznamu je pristal čemaž. Podvig prejšnje nedelje je bila čemaževa juha, ki jo je pohvalil celo brat. Pa ni ravno naklonjen zelenim zdrizastim čudesom. No eno vrečko tega dišečega divjega česna sem si prinesla v Ljubljano . . . skombinirala nekaj receptov in nastali so nasitni sojini špageti s čemažem, slanino, oreški, jajcem, smetano in parmezanom. Neke vrste obogateni carbonara.

Potrebujemo:

sojine špagete

olivno olje

pol čebule

dve večja šopa čemaževih listov

pest slanine narezane na kocke

sončnična in bučna semena

eno ali dve jajci

1 dcl smetane

2 žlici naribanega parmezana

sol

poper

Navodilo:

V osoljenem kropu po navodilu skuhamo sojine špagete ter jih ocedimo.

Medtem na olivnem olju prepražimo polovico nasesekljane čebule, dodamo oprane in na drobno narezane čemaževe liste.

Ko čebula nekoliko porumeni dodamo slanino ter semena. Pražimo toliko da se slanina »skup stegne«.

V posebni posodici dobro stepemo jajce/jajci, smetano in parmezan.

V posodo s čebulo, čemažem, slanino in semeni stresemo skuhane špagete, prelijemo vse skupaj z jajčno zmesjo, popopramo in posolimo po občutku in mešamo toliko, da se jajce oprime testenin in zakrkne. Postrežemo še vroče.

Količine kot sem jih navedla in jed kot jo vidite zadostuje za dve osebi. Ampak jaz sem veliko in požrešno dekle in sem kar vse sama zmazala :)

1 komentar:

  1. Še dobr, da si se ga napokala, ker je v zadnjih izdihljajih:(

    OdgovoriIzbriši