petek, 8. julij 2011

Baileys ali kako zamuditi vlak

Našla sem en super fino enostaven recept za sladoled.
Vsebuje tudi Baileys.
Seveda sem ga naredila!


Z vilicami zmečkamo eno srednje veliko banano, da nastane kašica. Nad vodno paro raztopimo v kozici 6 žlic mleka in 60 g temne čokolade. Vse skupaj zmešamo, dodamo 6 žlic Bailysa in eno žlico ruma. Dobro premešamo, lahko uporabimo tudi palični mešalnik.
Zamrzujemo v zaprti plastični ali kovinski posodi v zamrzovalniku vsaj 4 ure. Jaz sem vmes še parkrat premešala, da se mi ne bi naredila tista zoprna ledena skorja. In mmmmm . . .


In ker so se v moji bližini ravno znašli mleko, Baileys in ledene kocke . . . žal nisem imela sladkega greha (note to myself), sem si napravila še eno mleko za odrasle . . . v tej vročini prija zelo :) zato sem si naredila še enega - toliko, da sem dokončala mleko.

Nisem čisto prepričana, kaj je bilo krivo . . . preveč starih delov Harry-ja Potter-ja (jp jz to gledam in berem - poleg Baletnih copatkov in Petih prijateljev moja največkrat "repeat izposojena knjiga" v knjižnici) ali Baileys ali pa morda kombinacija obojega. Ne vem in se ne spomnim. Dejstvo je, da danes zvečer nisem prišla domov, ampak sem med čakanjem na tale mljask sladoled zaspala in se ne vedoč zase zbudila na postelji ob 21.45, vlak pa je na svojo pot proti Novemu mestu odrinil že ob 20.55.
Oprosti Stanka!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar