torek, 24. januar 2012

Živce parajoči petek . . .

Tisti občutek, ko veš, da je vse možno, ko se ti zdi, da tokrat bi pa lahko bila zares srečna . . . in potem, ko pride "the trenutek", namesto da bi se sprostila in uživala . . . možgani, energija, vesolje . . . vse odpove . . . in najraje bi vse "poslala v kurac"!

No in to se je zgodilo v petek.
In seveda sem šla pečt.
Nekaj slastnega, za dušo privezat.
Mini tortice s kokosovim biskvitom in čokoladnim moussom.


Kokosov biskvit:
2 beljaka
pol lončka sladkorja
80 g kokosove moke

Beljake stepemo v trd sneg, dodamo sladkor in z ročnim mešalcem mešamo dokler ne postane svetleč in kremast. Z metlico narahlo vmešamo kokosovo moko. Zmes namažemo na pravokoten pekač, pokrit s peki papirjem, 2-3 cm debelo in pečemo 20 min v segreti pečici pri 180 stopinjah Celzija. Biskvit ohadimo.


Čokoladni mousse:
80 g čokolade
žilca vode
2 rumenjaka
1,5 dcl smetane

Čokolado in vodo stopimo nad vodno soparo. Z elekričnim mešalcem primešamo še rumenjake. Zmes ohladimo ter ji dodamo trdo stepeno smetano.

Sestavljanje:
6-im jogurtovim kozarčkom odrežemo dno. Dobljene obroče postavimo tako, da je širši konec na dnu. V tej velikosti izrežemo iz testa kokosove kroge.


Kroge postavimo na pekač, ki smo ga posipali s kokosom in jih objamemo s prej izdelanim obročkom. Obročke napolnimo z moussom in jih postavimo za najmanj 3 ure v hladilnik ali zamrzovalno skrinjo ali v tem svežem januarskem mrazu kar na balkon. S pomočjo noža odstranimo obročke in male tortice okrasimo s čokolado.


Pojavil se je še en problem! Kaj naj sedaj s temi torticami?! Moji dolenjski prijatelji so več ali manj že odrinili domov, kot zakleto se nihče od ljubljanskih prijateljev, ki živijo v mojem radiju cca. 500 m ni javil, ali pa ga ni bilo doma . . . zato sem malo za pokusit nesla v Dramo mojim hostesam (sproti sem si ogledala še otroško predstavo Mala Čarovnica), eno sem sama pojedla (toliko, da sem preverila, da ne bi kdo salmonele fasal :)), eno pa sem odpeljala v Novo mesto, kjer sta si jo razdelila Žigi in moja najdražja Stanka :)

P.S. za lastne potrebe sem prirejen recept povzela iz kulinarike.net

Ni komentarjev:

Objavite komentar