ponedeljek, 24. januar 2011

Očaralo me je belo vino.

Recepti z belim vinom so že nekaj časa moji najljubši. Začelo se je z buzaro in ta ljubezen kar traja.
Če je zraven še pršut, toliko bolje. Zato mi je tale recept zelo všeč.

PIŠČANČJI ZREZKI S PRŠUTOM in ZELENJAVO v BELEM VINU.

Piščančje zrezke (ponavadi štiri, kuham za dve osebi) solim, popram in popečem na olivnem olju. Nato jih posipam z rožmarinom in zavijem v rezine pršuta.
Na istem olju popražim čebulo, ji dodam česen ter na tanke rezine narezano večjo bučko in dva korenčka. Dodam še paradižnik ali dva (kar cela, ko lupina odstopi jo odstranim in paradižnika narežem) in dolijem belo vino(suho, približno 2dl).
Posujem z ostro papriko in položim zrezke na zelenjavo.
Kuham še približno 15 minutk, posipam s peteršiljem.

Zraven, po mojem okusu, najbolj pristoji riž
ali široki rezanci.

Če mi je belo vino všeč v loncu pa mi je za v kozarec bolj všeč rdeče.
Ker sem tole nazadnje skuhala za novoletno večerjo, je zraven pripadlo posebno vino po priporočilu očeta poznavalca,
cabernet sauvignon Carmenere reserva Casilliero del Diablo.
Mmm, res za uživat.

Kuharica in jedec sva bila neučakana, kar je razvidno iz slike :)
Aja, zraven so bili še sojini kalčki s koruzo..

1 komentar: