nedelja, 29. maj 2011

Ni lepa, je pa dobra...

...je zadnji čas pogosta tolažba:)

Lotila sem se:

Improvizirana tortica iz sestavin, ki so ravno pri roki.



Grancereale kekse sem zdrobila in vanje vmešala za 5 žlic stopljene kokosove maščobe, razporedila po modelu in dala v hladilnik.

Izkazalo se je, da se piškotne drobtine niso dovolj sprijele. Mati trdijo, da ga ni čez maslo, sama pa še vedno verjamem, da sem dala premalo maščobe (tudi masla ponavadi potrebuješ vsaj 200dek za ta podvig, sem pa precej šparala) in očitam si tudi, da jih nisem dobro potlačila!
Bom poskusila spet... mimogrede, ima kdo podobne izkušnje?

Kremica:
12 orng žlic skute
4 žlice rjavega sladkorja
vanilij sladkor
spasirala
dodala 15 jagod in skodelico gozdnih jagod
pasirala naprej
in še sok pol limone

Nato sem namočila želatino, vmes stepla sladko smetano, segreto želatino ročno vmešala v kremo (najprej standardi postopek, katerega me je naučila Rozi Izkušena: najprej žlico kreme v želatino razmešej, da se spoznata, nato pa to vlij v kremo) in vmešala še smetano.

Po nekaj urah hladilnika smo zarezali.



Taka nizka tortica je to, biskvit je krhek ampak je pa dobra taku, kot poletje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar