sobota, 21. maj 2011

ŠTUDIJSKI FUTR

Med študijskim procesom moram zelo paziti na to kaj jem.
Če pojem preveč sladkega sem hiperaktivna in mi misli in rit bežijo od stola še hitreje kot običajno. Če jem pico, burek, kebab . . . kakršnokoli težko hrano, postanem zaspana in spet ni nič od mene.
. . .

. . . torej jem zdravo . . .

. . . pri tem podvigu mi najbolj pomaga dejstvo, da kadar sem res živčna, me kuhanje in peka neverjetno sproščata . . . nekaj kulinaričnih utrinkov, ki jih je uspel zabeležiti moj mobitel. . .


. . . quinoa s pelati, bučnimi in sončničnimi semeni, macadamio, mandlji, porom, korenčkom . . .
. . . najbolj zdrav krompirjev čips z rožmarinom in maslom . . .
. . . lečina juha z ingverjem, ki je skuham kar več in zamrznem - pride prav, ko sem v stiski s časom . . .
. . . poširana jajčka seveda :) . . .
. . . ajdov kruh z orehi - moja mantra ob 11ih zvečer - izživljanje nad testom . . .
. . . kranjska klobasa iz zamrzovalnika, kadar si res poželim mesa . . .
. . . enostavni graham špageti s paradižnikom in olivami . . .

2 komentarja:

  1. huh, tole hočm pa še kak recept zraven..kr vse! nom nom nom...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ceciliann ajdov kruh z orehi te že čaka, ostalo pa pride ob svojem času :)

    OdgovoriIzbriši