sobota, 4. junij 2011

Mlada čebula.

Za današnje kosilo me je navdihnil recept iz zadnje Odprte kuhinje. Malo sem ga posvojila...

PIŠČANČJE ROLADE Z MLADO ČEBULO ter MLADIM in STARIM KROMPIRJEM.

Potrebščine:
Mlad (in star) krompir, piščančji zrezki, mlada čebula, bučka, por, paprika, sir, pršut.
Olivno olje, česen, sol, poper, različne začimbe.


Piščančji zrezki naj počivajo eno do dve uri marinirani v olivnem olju, česnu, mešanici mediteranskih začimb, popru in zeliščni soli.


Krompir sem solila, naoljila in dala v pečico na 200 stopinj 25 minut pred vsem drugim.



Medtem sem narezala mlado čebulo, bučko, por, rdečo papriko in sir.



Na zrezke sem položila rezino pršuta, kos sira, bučke in mlado čebulo, zavila in utrdila z zobotrebci. Papriko, por in preostale bučke sem solila in (po 25 minutah) vse skupaj dodala v pekač.
Pekla sem še približno 40 minut.


Izkustvo
Mmmm, sočno in dobro!
Edina pripomba - krompir in zelenjavo sem premalo solila ampak to je zdravo:)

Razmišljanje
Če imaš velike krožnike imaš večje porcije in veliko več poješ.
Pri nas imamo velike in ugotavljam, da ko kje drugje jem z manjših, po porciji na manjšem (=normalnem) krožniku bi še ful lahko pojedla. Manjše krožnike rabimo! Al sm pa samu požrešna.

1 komentar: