ponedeljek, 30. januar 2012

"HITRA PITA"

Tale pita ga zmaga! Tako kot moja teta Irenca, ki mi je zanjo povedala!
Nobenega mesenja testa, izredno sočna, notri lahko zamesimo vse ostanke, počaka pa v hladilniku tudi po več dni.
Čeprav načeloma tako kot je hitro narejena, je tudi hitro zmanjka.


Potrebujemo:

2 skodelici* moke (jaz uporabljam pirino, je najboljša, lahko pa uporabite tudi belo)
3/4 skodelice sladkorja
pol pecilnega praška
5 velikih oz. 6 manjših jabolk, olupljenih in naribanih
pol kilograma ali več skute
mleti cimet, mleti klinčki, rum, vaniljin sladkor, limonina lupinica po okusu
eno jajce, 1 dcl sladke ali kisle smetane
nato pa prosto po prešernu: rozine, nasesekljani orehi/mandlji/lešniki
* skodelica je mišljeno jogurtov lonček oz. 2,4 dcl

Zmešamo skupaj moko, sladkor in pecilni prašek. Razgrnemo tretjino mešanice po dnu pekača, posipamo s tretjino skute, čez naložimo tretjino jabolk pomešano z dišavnicami, vse skupaj posipamo, v mojem primeru z nasesekljanimi orehi. To plastenje ponavljamo, dokler nam ne zmanjka sestavin. Na vrhu naj bodo jabolka. Vse skupaj prelijemo s stepenim jajcem s smetano, lahko posipamo še z mandljevimi lističi.
Pito pečemo pri 180 stopinjah celzija eno uro.
Postrežemo lahko toplo ali hladno, po želji s smetano ali vaniljevim sladoledom.

1 komentar:

  1. A to je ziher samo moka, pecilni in sladkor - to se potem napije vode iz skute in sadja ali kako? Mi zgleda, kot da ste nekaj pozabili! :)

    OdgovoriIzbriši