sreda, 29. junij 2011

Rižev pudnik

Danes proslavljam!
Še 2 uri in moj cimer, čigar smisel za čistočo me je oz. me še spavlja ob pamet, odhaja.
Zato sem si privoščila tale rižev pudnik iz knjige Fine Cooking.
Kljub preprostim sestavinam vzame sicer kar nekaj časa in je izredno dobra vadba za zapestja, ampak je zelo zelo vreden truda :)

Potrebujemo:

1 l mleka

1 dcl belega riža

6 žlic sladkorja

1 cimetovo palčko

semena enega stroka vanilije ali vanilijevo esenco

2 rumenjaka

Mešamo pa takole:

V posodo, ki se »ne prijema rada« in smo jo splahnili z mrzlo vodo, nalijemo 8 dcl mleka, dodamo opran riž, sladkor, vanilijina semena in cimetovo palčko. Kuhamo in občasno premešamo dokler ne zavre, nato pa pri zmernem ognju z leseno kuhalnico mešamo 25 minut oz. dokler se riž ne zmehča. Posodo odstavimo.

Rumenjaka gladko umešamo. Dodamo 2 dcl v mleku kuhanega riža in premešamo. Vrnemo jajčno zmes v preostali riž in dolijemo preostanek mleka (2 dcl). Zmes dobro premešamo in jo postavimo nazaj na kuhalnik, mešamo dokler ne zavre in jo nato brbotajočo pri zmernem ognju mešamo še 2 minuti.

Rižev pudnik odstavimo in takoj pokrijemo s plastično vrečko ali folijo za živila (dobro mora tesniti in brez skrbi, ko se bo ohladila, jo boste brez problema odstranili s posode) ter ohladimo v vodni kopeli. Iz ohlajenega pudnika ostranimo cimetovo palčko in semena ter ga nalijemo v posodice. Posodice pokrijemo s plastičnim ovojem in pred serviranjem hladimo v hladilniku najmanj 3 ure.

P.S. kdorkoli ugotovi v kateri knjigi sem našla izraz »pudnik«, mu spečem limonino pito . . .


. . . recept sledi kmalu :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar