petek, 20. maj 2011

I'm very passionate about my JAJČKA

. . . Œuf, egg, яйцо, Ei, jaje, huevo, uovo . . .

POŠIRANA JAJČKA - zagotovo najboljši in najbolj uporaben recept, ki sem ga našla med neštetimi kuharskimi blogi :) in to mislim zelo resno!!!! Jajčk ni nikoli dovolj!!!
Najprej moramo imati res sveža dobra jajčka.
Na jajčkih ne smeš nikoli šparat!!!
Slaba jajčka no GO!!!
Tole so naša domača Cikavska sveža jajčka - nikoli ne zatajijo :)
Nadalje izberemo srednje visoko posodo s pripadajočo pokrovko (meni je všeč, če je pokrovka prozorna, tako lahko voajeristično opazujem JAJČKA kako se penijo in zvijajo v ponorelem kropu vode).
V njej zavremo vodo, ki naj sega cca. 12,20 cm visoko. Krop solimo in vanj zlijemo žlico kisa (kis poskrbi da beljak ostane skupaj, jaz priporočam jabolčnega ali navadnega - alkoholnega, balzamičnega pa odsvetujem).
Nato pa pridemo do skrivnosti - kako doseči, da se jajčka ne razlezejo po celi posodi.
Jajček ubijemo v kavno skodelico. Jaz v ta namen uporabljam moj veseli francoski porcelan.
Kot je pametno napisala moja najljubša blogerka - če je šalčka vesela, potem bo tudi jajček vesel :)
En jajček - ena skodelica . . .
Nato jajček v skodelici najprej potopimo v kropu za par sekund, toliko da rahlo zakrkne in šele nato ga spustimo v divje brzice.
No jaz sem tako spustila dva jajčka, pokrila posodo s pokrovko in pustila vreti.
Če imate rajši nekoliko mehkejša jajčka jih kuhajte 2-3 min, če so vam ljubša trša - 4 min.
S penovko jajčka previdno poberemo iz vode, pustimo, da se odcedijo in položimo na krožnik.
TAKE JIH IMAM RADA - lepe in bele kot kake luštne mozzarel'ce :)
Jajčka popoprajte in posolite ter pokončajte skupaj s polnozrnatim toastom z maslom.

3 komentarji:

  1. Silvo jih je prec dons dubu za zajtrk! Prepeličja! Vsaj olju se je izognil njegov holesterol, če mu jih že ne mormo ubrant...:)

    OdgovoriIzbriši