petek, 22. julij 2011

»Preprost kremast nektarinin kobler«

Nekaj res simpl, okusno, poletno osvežilno in sladko. Cobbler (oz. jaz sem kar poslovenila, se mi zdi kobler tak fini podgurski izraz :D) je posebna sladica, narejena iz sadja in pikantnega nadeva ter pokrita s testom ali biskvitom. Za razliko od pite nima »dna«. Njegovi začetki segajo v čas nastanka kolonij Velike Britanije, kjer so imperialci zaradi pomanjkanja sestavin, namesto tipičnega pudinga, pripravljali iz sadja in testa to preprosto sladico. Ena od različic tega posladka je pri nas bolj znani potresenec.

No jaz sem na Joy-inem blogu naletela na naslednji recept, ki sem ga rahlo prikrojila svojim zalogam v shrambi (nisem uporabila muškatnega oreška, sem pa dodala vanilijo):

Sestavine:

50 gramov masla

1 jogurtov lonček navadnega sladkorja

1 jogurtov lonček moke

1 pecilni prašek

½ čajne žličke cimeta

ščepec zmletih klinčkov

semena stroka vanilije/žlica vanilijeve esence ipd.

¾ jogurtovega lončka mleka

3 - 4 neolupljene in na krhlje narezane nektarine

¼ jogurtovega lončka rjavega sladkorja

vanilijev sladoled ali sladka stepena smetana

Priprava:

Maslo segrevajte toliko, da se stopi in rahlo zarumeni. Pazljivo, da ga ne prismodite!

V posodi zmešajte navadni sladkor, moko, pecilni prašek in začimbe, prilijte še mleko, da dobite gladko tekočo zmes.

V manjši pravokotni pekač (nikar ne poizkušajte narediti pite, Joy pravi da okrogli pekač »no go« in jaz Joy verjamem) najprej vlijete maslo, da pokrije dno. Nato zlijete tekočo zmes. Pozor, da ne mešate masla in zmesi med seboj. Maslo mora ostati na robu. Nato po testu enakomerno razporedite krhlje nektarine. Zopet pozor, da ne zmešate skupaj masla in testa! Vse skupaj poškropite z rjavim sladkorjem in pecite 40 – 45 min pri 180 °C. Zanimivo je kako samo testo vpije maslo, ki je bilo poprej na robu.

Postrezite še toplo, skupaj s sladoledom ali stepeno smetano. Poleg se prileže še kakšen kozarček chardoney-čka*

P. S. zgornjo sliko sem ukradla z Joy-inega bloga, ker sem svoj končni izdelek pozabila poslikat, je pa izgledal zelo podobno :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar