petek, 1. julij 2011

"Moj prvič" bom vrgla torto stran :(

Začelo se je obetavno! Že dva tedna nazaj sem našla tale prekrasen video za torto iz rdeče pese.
In rekla sem si: Jutri gremo Gajstne na pot. Tole bi bila čudovita torta za na pot!
Sem jo pričela delat . . . okus same mase me ni razočaral, lepo je dišala, pa še čudovite škrlatne barve je bila . . .


Sem jo spekla, je bila taka svetleča, pa tako dobro strukturo je imela, da bi jo kar skozi malo šlatala . . . blazinice na prstih so rekle - všeč nam je :)

Takole je izgledala ob grmiču na mojem balkonu - ni švoh!


Amapk vseskozi me je nekaj morilo, da jo moram načet, da probam, če sploh je dovolj dobra za na pot!
Sem si odrezala en kos. Sem ga posipala s sladkorjem v prahu. Naredila grižljaj. Nekaj mi sploh ni bilo všeč. Sem naredila dva grižljaja. In nič več . . . preprosto ogabno. Ne znam opisat okusa - tam nekje med pomijami in nečim kar ti usta skup povleče.
Končni sklep je, da je tale količina sode za pečenje občutno prevelika in da če bi uporabila pecilni prašek ali vinski kamen, bi bila zadeva čisto spodobna . . .

Bom morala najti nekaj drugega za na pot!

Jah no, danes očitno res ni pravi dan za kuhanje, sem se prej tako s česnom zamotila, da sem bučke zažgala :(
Pa še dopoldne se mi je odtok v kuhinji zamašil. Ampak je Mr. Musculo vse rešil!

Mi pa je uspela ena ful fina japonska zadeva TAMAGOYAKI.
Jp, Rozi ima rada jajčka :)

1 komentar:

  1. Joj, pa menda ne bomo lačne, js mam samu skromne sendvičke... :)

    OdgovoriIzbriši