petek, 25. februar 2011

Kako se skuha štrukljeva juha? Enostavno. Če znaš naredit štruklje.

Moja babi je zlata. Samo da sem si zaželela štrukljev, je bila takoj akcija.
In je gajstna. No, ne samo gajstna, je najgajstnejša, saj gospodinji z vozička.

O tem, kako sva z Joži prvič kuhali štruklje, si lahko preberete tule. Bili so improvizirani ampak dobri.
Sedaj pa zares.
Kako štruklje naredi mojstrica?

Testo je seveda zamešala po občutku (o občutek, kdaj boš zadel še mene?).
V približno pol kilograma moke je vmešala sol, mlačno vodo z malo kisa in eno jajce. Vmesila je testo, ga dala v pomokano posodo, ga namazala z oljem, da se ni naredila skorjica in pustila počivati (vsaj eno uro).

Za nadev je na maslu popražila nariban kruh, dodala 2 jajci in maso nato vmešala med mešanico iz pol kilograma skute in 2,5 dl sladke smetane.


Testo sva razvaljale, razvlekle in ga namazale z nadevom, ne predebelo.


Nato ga je zvila, mu porezala krajčke in ga dala v cunjo, ki jo je prej močno posipala z drobtinami.


Zavila in zavezala.

Štruklje sem kuhala 20 minut v vreli soljeni vodi.
Ko sem bila manjša sem štruklje jedla samo s sladkorjem. Sedaj jih imam zelo rada s kislim zeljem, ki sem ga prvič pripravila sama. Kislo zelje sem pustila, da je vrelo 10 minut, nato pa ga stresla na popraženo čebulo, dodala nekaj koščkov slanine in ga kuhala. Vmes sem dodajala vodo in preizkušala kislost. Ko se mi je zdelo, da je bilo ravno prav kislo je bilo kuhano.

Iz krajčkov pa sem naredila ŠTRUKLJEVO JUHO. In sicer sem štruklje kuhala v vreli osoljeni vodi 15 minut, nato pa dodala malo masla in dosti peteršilja.


Ja, domača hrana je pravi balzam... :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar